Natalia Hatalska

@ hatalska.com

Ekspertka w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała w London Business School w Wielkiej Brytanii.

Zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Później, w latach 2005-2009, kierownik działu komunikacji w Wirtualnej Polsce.

Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych, nagrodzonych w konkursach reklamowych takich jak MediaTrendy czy Obsesja Papieru. Jurorka w konkursach KTR oraz MediaTrendy. Członkini Creative Communication Cluster. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Felietonistka magazynu Sukces. Wykłada m.in. w SGH w Warszawie, w SWPS w Sopocie oraz na UG. Autorka bloga poświęconego reklamie http://hatalska.com, uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce.